TPS:n uudet PUMA- ja Stadium-sopimukset ulottuvat 100-vuotisjuhlavuoteen asti

17.01.2018 10:00

TPS jalkapallo on jatkanut yhteistyösopimuksiaan urheiluvälinevalmistaja PUMA:n ja urheilukauppaketju Stadiumin kanssa. TPS:n solmimat uudet yhteistyösopimukset ulottuvat seuran 100-vuotisjuhlavuoden, 2022, loppuun asti. TPS pelaa näin myös jatkossa PUMA:n varusteilla ja seuran virallinen urheilutavarantoimittaja on Stadium.

TPS:llä ja PUMA:lla on jo monivuotinen ja pitkään jatkunut yhteinen historia takanaan, sillä yhteistyö alkoi jo vuonna 2004. TPS:n edustusjoukkueet sekä kaikki juniorijoukkueet ovat pelanneet PUMA:n varusteilla siitä lähtien.

- Koko PUMA:n pitkän tähtäimen strategiassa jalkapallolla on aivan keskeinen asema, niin mielikuvissa kuin käytännön tasollakin. Olemme luoneet paljon uutta yhteistyötä, mutta jatkaneet myös pitkäaikaisia arvokkaita kumppanuuksiamme. TPS on hyvä esimerkki pitkäaikaisesta yhteistyöseurasta, jossa edustusjoukkueiden toiminta ja juniorityö ovat sopivassa tasapainossa. TPS:n ja PUMA:n yhteistyö on ollut todella pitkäjänteistä ja toimivaa, joten kumppanuutta on luonteva jatkaa eteenpäin. Olemme siis erittäin tyytyväisiä yhteiseen historiaamme ja lähdemme siitä, että yhteistyön muodot vain syvenevät jatkossa entisestään, PUMA Finland Oy:n Teamsportin Key Account Manager Jukka Voutilainen korostaa.

TPS ja Stadium ovat tehneet puolestaan yhteistyötä vuodesta 2014 asti. Stadium on ollut jo pitkään mukana suomalaisen jalkapallon seuratoiminnassa myös oman Team Sales -konseptinsa kautta. Suomen ensimmäinen Stadium-myymälä avattiin Helsingin Forumiin vuonna 2001. Turun alueen kolme Stadium-myymälää ovat Hansakorttelissa, Kauppakeskus Skanssissa sekä Raision Kauppakeskus Myllyssä, jossa sijaitsee myös Team Sales -toimipiste.

- On hieno asia, että TPS palasi perinteikkäänä ja tunnettuna jalkapalloseurana takaisin Veikkausliigatasolle, mutta sillä on samalla selkeät tulevaisuuden linjauksensa myös juniorityön osalta. Me arvostamme erityisesti sellaisia seuroja, joissa kehitetään pitkäjänteisesti juniorityötä. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä menneeseen neljän vuoden yhteistyöhön ja halusimme luonnollisesti jatkaa sitä, Stadiumin Team Sales Manager Juho Kirjonen painottaa.

- Olen erittäin tyytyväinen, että saimme varusteisiin ja niiden toimituksiin liittyvät asiat kuntoon jo tässä vaiheessa. PUMA on ollut jo vuosikymmeniä maailman johtavia vapaa-ajan ja urheilun brändejä ja Stadium kasvaa ja laajenee omalla sektorillaan kovaa vauhtia koko ajan. Saamme jatkossa myös omat kannattajatuotteemme myyntiin Stadiumin Skanssiin ja Myllyn myymälöihin. Tämä uusi sopimus antaa jälleen hyvän pohjan pitkäjänteiselle yhteistyölle valtakunnan parhaiden toimijoiden kanssa, TPS jalkapallon myyntijohtaja Timo Tuominen puolestaan kiittelee.